Kariéra

Rozšiřujeme tým v okresech Žďár nad Sázavou, Jihlava, Třebíč, Brno-venkov, Brno, Blansko, Svitavy, Chrudim, Havlíčkův Brod.

Rozšiřujeme TÝM Květina 2021

Nabídka práce ve FINANCÍCH

Proč být finančním poradcem

Finanční poradenství je bezesporu důležitým prospěšným a rychle rostoucím oborem.
Naučit klienty pracovat s penězi tak, aby jim život zjednodušovaly, a ne ztěžovaly, pomoci jim vybrat na trhu ten nejvhodnější produkt, vytvořit jim finanční plán na míru a zároveň zvýšit jejich povědomí o světe financí - to je naším cílem.

Vzhledem k tomu, že finanční sektor bude vždy živá a rentabilní, je perspektiva finančního poradenství prakticky nekonečná. Podívejme  se ale konkrétně na to, proč se stát finančním poradcem právě ve Fincetru.
1

Nejlépe placený obor

Peněžnictví a pojišťovnictví patří k nejlépe placeným oborům.
Fincetrum se dlouhodobě drží na špičce v odměňování svých spolupracovníků. Jako jednička na trhu zvyšuje provize, naposledy v roce 2017 a znovu v proce 2019
2

Volná pracovní doba

Poradce sám rozhoduje o tom, jak bude jeho pracovní den vypadat a jak bude danou práci vykonávat. A hlavně - nejde o žádnou rutinu.
S každým dalším klientem není nouze o nová kreativní řešení.
3

Smluvně daná kariéra

Vaše kariéra je úměrná vašemu výkonu. Finanční poradci ve Fincetru postupují na vyšší pozice podle jasně stanoveného kariérního řádu.
O kariérním postupu rozhoduje pouze výkon, není třeba jmenování nadřízeným nebo centrálou.

Pracovní pozice finanční poradce

Poradce s poradenskou zkušeností
Pravidelně komunikuje a servisuje klienty
Zvládá systémové prvky
Vlastní licence od ČNB 
Prohlubuje svoje kompetence
Inovuje a aplikuje nové systémy a novinky trhu
Rozšiřuje klientelu

Pracovní pozice manažer, ředitel

Manažer se zkušenostmi
Podílí se na směrování celé společnosti
Aktivně rozšiřuje a řídí obchodní skupinu
Pracuje s podřízenými manažery
Vede porady pro oblastní ředitele
Perfektně zvládá systémové prvky
Kontroluje kvalitu procesů, IK, pravidelný týden
Předpokládá se samostatnost
Pomoc potřebuje u akvizice a adaptace obchodní skupiny z konkurence
Prohlubuje kompetence manažerů na přímo
Inovuje a aplikuje nové systémy a novinky trhu
Náboruje celé skupiny i jednotlivce

Nabídka práce v REALITÁCH

Realitní makléř individualista

Jste obchodník tělem i duší, máte v sobě drive a chcete se posouvat v ochodě i komunikaci?

Realitní makléř manažer, ředitel

Máte svůj tým, pro který hledáte novou výzvu? Nebo jste zkušený realitní makléř a je vaší ambicí postavit si tým?

Výhody práce v realitách

Progresivní motivující provizní systém.
10 zdrojů přijmů, vč. pasivních přijmů.
VIP startovné až 62 500,- Kč pro nové aktivní makléře.
Osobní rozvoj nad rámec oboru.
Marketingovou a inzertní podporu.
Propracovaný vzdělávací systém.
Naučíme vás vše, co potřebuje realitní makléř znát a umět
Výjimečné know-how. Unikátní zdroje doporučení na majitele nemovitostí - prodávající.
Výjimečné know-how. Unikátní zdroje doporučení na majitele nemovitostí - výkupy.
Makléřům s dlouhodobou praxí nabízíme standardní podmínky včetně odpovídajících provizí.
Splňujeme všechny podmínky nového realitního zákona. Nenecháme vás v tom.
Zázemí silné mateřské společnosti
Fincetrum & Swiss Life Select.
Kariérní růst šitý na míru dle potřeb a možností realitního makléře.
Moderní technologie, která vám zjednoduší práci a ušetří čas.
Firemní kulturu založenou na společných hodnotách, které ctíme.
Administrativní a právní služby zcela zdarma.

Benefity

VIP Startovné

Startovné až 50 000 Kč pro rozjezd každého z našich nováčku. Podmínkou je odevzdání 12 000 BB za prvních 6 měsíců respektive 30 000 BB za prvních 12 měsíců spolupráce. Hranice BB je nastavena tak, aby ji zvládl každý aktivní poradce. Při spolnění podmínek nováčkovi peníze zůstávají v plné výši. V opačném připadě musí VIP Startovné vrátit

Fincetrum Reality

Dceřiná společnost skupiny Fincetrum, která zajišťuje svým klientům komplexní služby v oblasti realit. Těsná spolupráce realitních makléřů a finančních poradců vede k profesionálnímu řešení, které ušetří čas i peníze.

Hypoklub

Fincetrum podporuje hypoteční specialisty. Proto zvyšuje koeficienty na 122% pro přeplácení provizí těm finančním poradcům, kteří pravidelně dosahují objemu 15 milionů Kč ve zprostředkovaných smlouvách o hypotečních úvěrech za poslední tři produkční měsíce.

Příspěvek na značení kanceláři

Centrála společnosti Fincetrum se v rámci klientské podpory 100% podílí na úhradě vnějšího značení a reklamním brandingu kanceláří našich poradců.

Žádný stornofond

V případě, že poradce poskytuje klientům kvalitní služby, nezadržujeme žádnou část provizí ve formě stornofondu.

Podpora při dlouhodobé nemoci nebo invaliditě

Vážíme si práce našich poradců! V případě neschopnosti vykonávat svou práci finančně podpoříme

Expresní provize pro nováčky

V rámci prvního půlroku spolupráce může Fincetrum poradci vyplatit 90 % provize. Celková suma je poradci připsána ve prospěch jeho účtu do 5 pracovních dní.

Spolupráce bez sankcí

Fincetrum nabízí svobodnou Smlouvu o spolupráci. Ze společnosti lze odejít na základě měsíční výpovědní lhůty bez udání důvodu a bez jakýchkoliv sankcí.

Provize za doporučení nového poradce

Při doporučení nebo předání nového poradce mimo vlastní strukturu získává stávající poradce pravidelnou měsíční provizi za doporučení. 

Fincetrum Platinum

Dostat se mezi nejlepšího poradce se vyplatí. Členství ve Fincetrum Platinum má řadu výhod, např. 30 haléřů/bb za odbornou asistentku, mailový účet s kapacitou 15GB od Googlu zdarma, workshopy se zajímavými hosty aj.

Doživotní renta

Každý spolupracovník, který dosáhne pozice Oblastní ředitel, Regionální ředitel, nebo Zemský ředitel, a působí na dané pozici minimálně 10 let, získává doživotní rentu.

Vzdělání

Základní kurzy

  • E-learning
  • Poradenský základ
  • Krok za krokem
  • Manažerskou cestou

Nástavbové kurzy

  • Nábor poradce
  • Telefonování
  • Poradenský rozvoj - bydlení
  • Manažerský rozvoj
  • Rozvoj talentů

Manažerské kurzy

  • Manažerskou cestou
  • Manažerský rozvoj
  • FinStars
  • Finanční plánování

Další interní kurzy

  • Školení asistentek
  • CRM
  • MůjŠanon
  • Úvod do pojištění podnikatelů
  • Zaměstnanecké výhody
  • Pojištění podnikatelů

Externí kurzy

  • Nikdy to nevzdávej! - Pozitivní postoj
  • Využití sociálních sítí k náborům, Hodnoty a Vize a další

Vzdělání makléře

  • Certifikace
  • Realitní základ
  • Právní sprinty
  • Výkupy nemovitostí

IT Podpora

finData

Informace o vaší produkci, smlouvách, kariéře, struktuře a spolupracovnících, vzdělávání, novinkách či soutěžích. To vše a ještě mnohem více naleznete na jednom místě, na finDatech. Součástí portálu je také sekce reportů, obsahující např. Report na poradu, který pomáhá výrazně zkrátit čas potřebný k přípravě podkladů na porady. Dále zde naleznete všechny potřebné dokumenty, přihlášení na školení, aktuální zprávy z Fincentra a finančního trhu nebo e-shop. FinData zároveň fungují jako rozcestník do dalších aplikací

CRM

CRM pomáhá finančnímu poradci při práci s již existujícími klienty. Jeho hlavním úkolem je zvýšení efektivity práce. Umí plánovat schůzky, hodnotit je, nebo realizovat oblíbené kampaně. Díky tomu poradce například přesně ví, kterým klientům končí fixace hypoték, kdo by mohl být potencionálním klientem pro zprostředkování investic. Součástí aplikace je synchronizace dat do Google Kalendáře.

iFin

Sada kalkulaček usnadňující práci při sestavování finančního plánu, řešení investic, hypoték či spořením na rentu. Od roku 2017 s možností správy samotného elektronické finanční analýzy, výpočtů pro případ ztráty přijmu nebo majetku a modelace spotřebitelský úvěrů. Rychlý, flexibilní a komfortní nástroj s výstupem do stručného dokumentu PDF včetně přehledných grafů.

Kampaně

Vylepšené CRM, které rozděluje kmen klientů do různých kategorií a dokáže automaticky vybrat z poradcova kmene konkrétní klinety, kteří potřebují finanční poradenství. Jedná se například o bonitní klienty, refinancování hypoték, klienty s nekomplexním portfoliem atd. Výsledkem je, že poradce má stále připravené klienty ke své práci.

MůjŠanon

MůjŠanon je určen klientům Fincentra i veřejnosti. Hlavní funkcí je elektronická evidence a správa smluv, hlídání důležitých termínů a událostí nebo uzavíraní smluv on-line. Součástí jsou užitečné kalkulačky,srovnávače pojištění, správa investic včetně sledování jejich vývoje. Můj Šanon poskytuje tzv. (průběžnou výhodu) ve smyslu MiFID 2, která opravňuje zprostředkovatele k přijetí management free.

Investice

Je důležité, aby měl jak klient, tak poradce aktuální on-line přehled o vývoji svých investic, tudíž dokážeme ihned reagovat na vývoj trhu a tím můžeme klientovy zaručit nejvyšší zhodnocení jeho investic. Poradce i klient má k dispozici jednu platformu FinPortfolio, kde jednoduše zjistí aktuální vývoj všech vybraných fondů na jednom místě.

On-line srovnávač

Srovnává nabídky pojištění u partnerských institucí Fincetra, které umí zároveň přímo on-line sjednat. Spoří tak čas a náklady finančního poradce i klienta. Aplikace je zaměřena na pojištění automobilu a povinné ručení. Postupně přibývají  možnosti srovnávat pojištění majetku, nemovitosti, odpovědnost a cestovní pojištění. On-line srovnávač je napojen na MůjŠanon, využívat ho tedy může jakýkoliv uživatel internetu.

WebDiář

Přehlednost, praktičnost a moderní design, to vše charakterizuje nový moderní on-line diář. Poradce může využívat pro své osobní plánování tak, aby měl přístup pouze on, ale hlavně pro manažerské sledování aktivit svých kolegů. Webdiář graficky analyzuje aktivity např. úspěšnost navolávání schůzek, první schůzka s klientem, následný servis atd., dokáže poradce upozornit na jeho silné a slabé stránky při jeho práci

Podpora v růstu

Podpora pro poradce

  • Doprovod na schůzku a sepsání minimálně prvních 5 klientů (kompletně celý proces).
  • Interní školení (hypotéky, investice, produkty atd.).
  • Pravidelný týden (individuální konzultace s manažerem, společné Call party, týmové tréninky, informační workshop a další workshopy).
  • Zálohové a expresní provize (peníze po sepsání smlouvy s klientem).

Podpora pro manažéry

  • Školení Manažerská cesta
  • Předschválený budget na rozšifrování týmu
  • Zázemí ve stávajících a pomoc s otevřením novým kanceláří
  • Sdílení know-how, nastavení a zavedení (pravidelného týdne)
  • Speciální kurzy ušité na míru na Osobnostní rozvoj
  • Kooperace s kolegy manažery a řediteli na zaškolení

Bonusy

  • Motivační zájezdy v rámci ředitelství i centrály (Thajko, Mexiko, Karibik, Kanárské ostrovy)
  • Profesionální placená školení - Rychlá rota, Manažérské základy, Osobní rozvoj
  • Zvýhodněný mobilní tarif.
  • Zvýhodněný operativní leasing.

IK - individuální konzultace

  • Podpora v kariérním růstu, osobního a profesního rozvoje, kontrola produkce a plánování pro klienty

IW - informační workshop

  • Týmová spolupráce na zdokonalování jedince, aby pochopil fungování finančních produktů v praxi s největším přínosem pro klienta.

Odborná asistentka

  • Nechte sepisování smluv, běhání na poštu a katastr, kalkulace pojištění a další jednoduché věcí na vaší odborné asistence! Vyplatí se to!

Korporátní obchody

  • Díky týmu profesionálů, nebudete dělat firemní obchody nikdy samí. Jednání na úrovni představenstva, organizace výběrového řízení, vytváření nabídek apod. je samozřejmostí

Potřebuje poradit? Napište nám!

© 2021 finrea.cz | Vyrobilo studio
Zásady ochrany osobních údajů
chevron-downcheckmark-circlechevron-right-circle